Our dancing children-Naomi Gerrard

«Η τέχνη είναι ένας δρόμος προς την ελευθερία, τη διαδικασία απελευθέρωσης του ανθρώπινου πνεύματος, γεγονός που είναι ο πραγματικός και ο υπέρτατος στόχος κάθε διαπαιδαγώγησης» Ε. Cassirer
Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτισμού της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄Αθήνας.Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για συνέδρια/σεμινάρια/εργαστήρια, εκπαιδευτικό υλικό και χρήσιμες συνδέσεις.

Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: "ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ: ΦΤΩΧΕΙΑ"


Σας ενημερώνουμε ότι οι Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δ/νσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας, Ελένη Νιάρχου (Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης), Παναγιώτης Πήλιουρας (Υπεύθυνος Αγωγής Υγείας) και Μαρία Μαγαλιού (Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων) δημιούργησαν το εκπαιδευτικό υλικό με θέμα: «Προσεγγίζοντας τα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων υπό το πρίσμα της Εκπαίδευσης για την Αειφορία: Φτώχεια». Το εκπαιδευτικό υλικό, που περιλαμβάνει σχετικά φύλλα εργασίας, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της προετοιμασίας και υλοποίησης του βιωματικού εργαστηρίου με θέμα: «Πώς ένα Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων διαπερνά και συν-καθορίζει τις αξίες της Εκπαίδευσης για την Αειφορία». Το εργαστήριο υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με θέμα: «Προσεγγίζοντας τα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων υπό το πρίσμα της Εκπαίδευσης για την Αειφορία» στις 4/3/2019 στο 26ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών της Δ/νσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας. 

            Πιστεύοντας πως το υλικό αυτό θα μπορούσε να είναι χρήσιμο για όλους τους/τις εκπαιδευτικούς και μαθητές αποφασίστηκε η έκδοση του σε ψηφιακή μορφή, ώστε να είναι διαθέσιμο για κάθε ενδιαφερόμενο/η εκπαιδευτικό. Με χαρά λοιπόν σας αποστέλλουμε την ψηφιακή αυτή έκδοση, ευελπιστώντας πως θα μπορούσε να δώσει το έναυσμα για την ενασχόλησή μας με αυτό το σημαντικό θέμα και να συμβάλει προς την κατεύθυνση του μετασχηματισμού της κουλτούρας της συνεργασίας του σχολείου και του επαναπροσδιορισμού των αξιών και των στάσεων εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών/τριών και των ευρύτερων τοπικών τους κοινοτήτων.

          Τα φύλλα εργασίας, που εστιάζουν στην ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας αναφορικά με το θέμα της φτώχειας και τους τρόπους αντιμετώπισής της, σχεδιάστηκαν προκειμένου να διερευνούν τρόπους πολύπλευρης και πολύ-πρισματικής προσέγγισης του θέματος, ώστε να ανακαλύπτονται οι ποικίλες διαστάσεις της έννοιας της Αειφορίας και η σύγκλισή τους προς τον κοινό στόχο της αλλαγής στάσεων και αξιών των σχολικών κοινοτήτων και της ευρύτερης κοινωνίας. Οι δράσεις που προτείνονται στα φύλλα εργασίας αξιοποιούν ένα πολύμορφο εκπαιδευτικό υλικό, υποστηρίζουν βιωματικές δραστηριότητες περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, ενεργού πολιτειότητας, έκφρασης συναισθημάτων και ιδεών, ενσυναισθητικές δράσεις και προσεγγίσεις με όχημα τις τέχνες, δράσεις προαγωγής της ψυχικής και σωματικής υγείας και της κοινωνικής ευεξίας, δράσεις προώθησης του πολιτισμού. 
 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ