Our dancing children-Naomi Gerrard

«Η τέχνη είναι ένας δρόμος προς την ελευθερία, τη διαδικασία απελευθέρωσης του ανθρώπινου πνεύματος, γεγονός που είναι ο πραγματικός και ο υπέρτατος στόχος κάθε διαπαιδαγώγησης» Ε. Cassirer
Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτισμού της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄Αθήνας.Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για συνέδρια/σεμινάρια/εργαστήρια, εκπαιδευτικό υλικό και χρήσιμες συνδέσεις.

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ:"Ο ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΨΕ ΣΒΗΣΕ" ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ



Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, δια της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων, διοργανώνει, σε συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, εργαστήριο με θέμα:

«Ο κυκλαδικός πολιτισμός στο γράψε-σβήσε»
 
Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020 κατά τις ώρες 16:45- 20:00  στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης (Νεοφύτου Δούκα 4, πλησίον σταθμών μετρό ΣΥΝΤΑΓΜΑ και ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, χάρτης: https://goo.gl/maps/JGbGYrSWDXmHxf4y9 ).  Εισηγήτρια του εργαστηρίου θα είναι η κ. Ελένη Σβορώνου, συγγραφέας παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας.
Πρόκειται για ένα εργαστήριο δημιουργικής γραφής με αφορμή τα εκθέματα του Μουσείου.  Στόχος του εργαστηρίου είναι να δώσει ιδέες στους συμμετέχοντες για την αξιοποίηση των τεχνικών δημιουργικής γραφής στο σχολείο και το μουσείο για μια πρώτη προσέγγιση του κυκλαδικού πολιτισμού.
Τα παιδιά, αλλά και όλοι μας, στην εποχή μας, βομβαρδιζόμαστε με πληροφορίες και γνώσεις. Καλούμαστε να συσσωρεύσουμε γνώσεις, στην καλύτερη των περιπτώσεων μέσα από την ανακαλυπτική και βιωματική μάθηση. Πώς θα ήταν όμως αν καλούμασταν να αλληλεπιδράσουμε με τα κατάλοιπα του παρελθόντος χωρίς τη διαμεσολάβηση της πληροφορίας;  Πως θα ήταν να ακουστεί η φωνή μας χωρίς το βάρος της γνώσης; Μια τέτοια προσέγγιση θα αποτυπώσουν στα κείμενά τους οι συμμετέχοντες/ουσες. Ο «ξεναγός τους» θα τους ακούσει. Θα προσαρμόσει την ξενάγησή του στις ανάγκες της ομάδας. Θα αλλάξει και ο ίδιος τη ματιά του στα αντικείμενα. Μετά την ξενάγηση οι εκπαιδευτικοί θα «επισκεφθούν» ξανά τα κείμενά τους και θα τα μεταμορφώσουν. Θα παίξουν με διαφορετικές εκδοχές, ενσωματώνοντας τώρα τις πληροφορίες που τους φάνηκαν ενδιαφέρουσες. Θα συγκροτήσουν μία ανθολογία κειμένων, όπως ακριβώς θα μπορούσαν να κάνουν με τους μαθητές.
Αιτήσεις μέχρι την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου.