Our dancing children-Naomi Gerrard

«Η τέχνη είναι ένας δρόμος προς την ελευθερία, τη διαδικασία απελευθέρωσης του ανθρώπινου πνεύματος, γεγονός που είναι ο πραγματικός και ο υπέρτατος στόχος κάθε διαπαιδαγώγησης» Ε. Cassirer
Καλωσορίσατε στο ιστολόγιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων Πολιτισμού της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄Αθήνας.Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για συνέδρια/σεμινάρια/εργαστήρια, εκπαιδευτικό υλικό και χρήσιμες συνδέσεις.

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΒΙΝΤΕΟ SCHOOL LAB-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

        Στο πλαίσιο του διαδραστικού προγράμματος School Lab του Βρετανικού Συμβουλίου, υλοποιείται για τρίτη χρονιά, σε συνεργασία με την πλατφόρμα i-create της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και τον οργανισμό SciCo, διαγωνισμός βίντεο στα σχολεία της επικράτειας, με στόχο την κατανόηση των συναρπαστικών προκλήσεων της επιστήμης και την ευαισθητοποίηση των μαθητών πάνω σε επιστημονικά θέματα.
             Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές της πέμπτης και έκτης τάξης του Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου, οι οποίοι καλούνται να σχηματίσουν ομάδες 2-5 ατόμων, να επιλέξουν ένα επιστημονικό θέμα σε συνεργασία με τους δασκάλους/καθηγητές τους και να το παρουσιάσουν με εύληπτο και ευρηματικό τρόπο. Το βίντεο που θα δημιουργήσουν, διάρκειας 3 – 5 λεπτών, θα πρέπει να αναρτηθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος www.school-lab.org.
             Μέσα από το πρόγραμμα επιδιώκεται η κατανόηση από τα παιδιά των συναρπαστικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιστήμονες και οι ερευνητές, η ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης, η απόκτηση αυτοπεποίθησης, καθώς και η δημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας επικοινωνίας και ανταλλαγής ιδεών στην οποία θα συμμετέχουν από  κοινού μαθητές, εκπαιδευτικοί και ερευνητές.   
              Η διάρκεια του προγράμματος θα είναι από Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου  έως Δευτέρα 13 Απριλίου 2014.
           Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα www.school-lab.org και στο τηλέφωνο 210-3692342

              Δείτε εδώ το σχετικό έγγραφο της Διεύθυνσης Σ.Ε.Π.Ε.Δ. του Υ.ΠΑΙ.Θ.